Ich denke, dass wird eher nicht passieren. Die sagen dann halt, dass ist eben Hooky. Wir kennen ihn ja.
Well ive been sent all this forum nonsense and will now put it straight!as soon as i did the nme thing i had a feeling id been stitched up( he will get his dont worry) this came throught the new order press representative and seemed legit!It was supposed to be your ten favourite gnomes? when i saw the headline i knew i had been stitched up! i do not blame barney or steve for the split i blame my sobriety actually cos its impossible to put up with all this bullsh*t sober! but im very happy (apart from this bleedin lot) and dont intend to change! the headline does not refer to the content and when i say "i work a lot" it should be" "because i dj alot and do a lot of interviews i.e. Croydon evenin post Dogs weekly etc Guildford reporteretc etc > THe first question is always..........Whats happenin with new order?hence my frustration! part of my very important recovery is bein HONEST with myself and other people. i informed our management of this in november '06 February "06 repeatedly in fact.When i asked for statement informing you lot of our plans for the future? this was ignored. So san fairy bloomin anne!Condolences for mike reids family i liked him!. him and bernard manning gone! well have no comedians left soon .
Ich find das nur noch lächerlich, der benimmt sich wie ein beleidigtes kleines Kind.
diese ganze geschichte scheint sich zu einen egoproblem zu entwickeln. die ganzen lobhuldigungen und auszeichnungen der letzten jahre scheinen bei einigen wohl die hirnmasse etwas zu benebeln...
Der Artikel im Tagesspiegel ist ja an und fuer sich ganz interessant, aber konnte sich der Autor nicht wenigstens die Muehe machen, die Jahreszahlen vernuenftig zu recherchieren? Solche Fehler sind einfach nur nervig.Punkto Namensstreit kann ich mich daran erinnern, dass Mark King von Level 42 seinerzeit die Rechte am Bandnamen auch erwerben musste - zuvor durfte er lediglich als "Level 42's Mark King" auftreten. Mich wuerde im Uebrigen auch interessieren, ob die drei sich streitenden (EX-)NO-Mitglieder den Namen gemeinsam haben rechtlich schuetzen lassen.
Wenn Sumner schlau ist kann er dann doch Hooky als erstes dieses "New Order DJ Set" verbieten.